یک کشته و یک مصدوم در واژگونی پراید /توقیف محموله سیگار قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه یکم آبان ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بر اثر  واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید  روبروی شهر صنعتی لیا سرنشین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ ذاکری منش افزود: راننده خودرو  هم مجروح که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه علت تامه حادثه در حال بررسی می‌باشد، تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی می‌باشد لذا سرعت مجاز رانندگان باعث می‌شود در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آن‌ها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می‌کند.

توقیف محموله سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اعلام خبری از پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل کالای قاچاق، از محور‌های مواصلاتی استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی قزوین قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: در ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران استان قزوین محور تردد خودرو و تعداد متهمان مورد شناسایی قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی ویژه برای دستگیری آن‌ها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو حامل محموله قاچاق متوقف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سواری بنز قاچاق در بوئین زهرا 

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی ارجاع پرونده نیابتی از استان گیلان مبنی بر توقیف یک دستگاه سواری بنز قاچاق، به فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار ابراهیمی  افزود: ماموران با بررسی‌های اطلاعاتی محل نگهداری خودرو در پارکینگ یکی از واحد‌های مسکونی شهر بوئین زهرا را شناسایی و با اخذ دستور قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خودرو مورد نظر در بازدید انجام شده توقیف و به پارکینگ منتقل شده است، خاطرنشان کرد: ارزش این خودرو برابر نظر کارشناسان حدود ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.